Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Desportivo Łukasz Szeląg
Adama Boryczki 6/2
33-100 Tarnów

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Desportivo Łukasz Szeląg
Adama Boryczki 6/2
33-100 Tarnów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wymiana towaru:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na wymianę towaru. Zwracany przedmiot ma być zwrócowny w stanie nie zmienionym czyli nowy z metkami wraz z dowodem zakupu - faktura. Mile widziane także orgyinalne opakowanie. 

Do paczki zwrotnej należy zamieścić informację o wymianie i wpisać odpowiedni rozmiar lub przypadku wymiany na inny model prosimy o wpisanie kodu produktu.

Przesyłkę można wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej.


Desportivo Łukasz Szeląg
Adama Boryczki 6/2
33-100 Tarnów


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl