FAQ
FAQ
1) Czy sprzedawane produkty są oryginalne?
Tak, wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie są oryginalne.
2) Czy można wymienić zakupiony produkt?
Nie prowadzimy tradycyjnej formy wymiany towaru. W przypadku chęci wymiany produktu na inny należy odesłać otrzymany towar na adres podany w formularzu zwrotu i złożyć nowe, niezależne zamówienie na drugi produkt.
3) Czy zwroty są darmowe?
Zwrot jest na koszt kupującego, nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
4) Jak dokonać zwrotu?
Wystarczy spakować zakupiony towar i odesłać wraz z formularzem zwrotu na adres:
Desportivo Sp. z o.o.
ul. Harasymowicza 8A
33-103 Tarnów
Polska (Poland)
lub skorzystać z możliwości zlecenia zwrotnego firmą kurierską DPD. Zwrot do punku DPD Pickup już od 6zł - sprawdź tutaj (https://desportivo.pl/zwrot-z-dpd)
Podstawą do zwrotu jest dostarczenie przedmiotu w stanie nowym, bez śladów użytkowania, metki nieoderwane
5) Po jakim czasie po dokonaniu zwrotu otrzymam pieniądze?
Czas zwrotu należności na konto to maksymalnie od 2 do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić pieniądze tak szybko, jak to możliwe.
6) Czy mogę zareklamować produkt zakupiony u Państwa w firmie?
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie mogą Państwo zareklamować do 24 miesięcy. Jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony należy go odesłać wraz z odpowiednim formularzem dostępnym na naszej stronie. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni roboczych.